تلویزیون ال ای دی هوشمند منحنی سامسونگ مدل 55k6965 سایز 55 اینچ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 5 بهمن 1401
بازدید : 759
نویسنده : فواد

تلویزیون ال ای دی هوشمند منحنی سامسونگ مدل 55k6965 سایز 55 اینچ

تلویزیون سامسونگ مدل 6965 منحنی از جمله محصولات بسیار شیک و جذاب این تلویزیون سامسونگ شرکت است. به بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55k6965 سایز اینچ می پردازیم. صفحه نمایش خمیده این محصول جذابیت دو چندانی به تلویزیون سامسونگ مدل 6965 بخشیده است. طراحی متفاوت پایه ها که در میانه بدنه قرار دارند . جلوه خاصی برای تلویزیون سامسونگ مدل 55k6965 به ارمغان آورده است. البته میتوان با براکت این تلویزیون را به دیوار هم متصل کرد. صفحه خمیده و 55 اینچ، برای پذیرایی و سالن های متوسط و بزرگ گزینه مناسبی است. کیفیت تصویری که این تلویزیون قادر به نمایش آن است فول اچ دی (full HD) با رزولوشن 1920×1080 پیکسل است و تصاویری شفاف و واضح را نمایش میدهد. سیستم صوتی تعبیه شده در دستگاه توان خروجی معادل 20 وات دارد که توسط 2 اسپیکر 10 واتی تامین میشود و برای این محصول مناسب و کافی خرید تلویزیون سامسونگ سری AU7000 هست.

  • او ال ای دی (OLED)
  • نسل هشتم
  • ماشین لباسشویی
  • افرالند - 9 ماه پیش
  • دارای مرورگر وب

 

شما تلویزیون سامسونگ را انتخاب می کنید یا ال جی؟ هر دو برند ذکر شده ساخته ی کشور کره هستند که بازار را در حوزه تلویزیون های دیجیتال در دست دارند. اما کدام یک تلویزیون بهتری دارند؟ اگر شما هم به فکر خرید یک تلویزیون هستید، به طور قطع تلویزیون های LG یا سامسونگ از مواردی هستند که داخل لیست انتخابی شما به چشم می خورند. به گزارش Media UK در سال 2019 15.5 میلیون نفر از تلویزیون سامسونگ و حدود 11 میلیون نفر از تلویزیون LG استفاده می کردند که نشان می دهد این دو برند برای سال های طولانی در بازار حضور داشته اند. پس همان طور که نبرد این دو برند ادامه دارد نکات فراوانی در این باره وجود خواهد داشت. اگر خیلی از انتخاب تلویزیون مناسب خود مطمئن نیستید، می توانید به مقالاتی که ویژگی هر یک از این تلویزیون ها را آورده ایم مراجعه کنید. جایی که در مورد هر یک ویژگی های این تلویزیون ها صحبت کرده ایم تا بتوانید به کمک آن اطلاعات و با توجه به بودجه ای که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید.

تلویزیون سامسونگ اندروید

یکی از این اختلالات به قطع صدا در هنگام استقاده از کابل HDMI مربوط میشود که میتوان مشکلی آزاردهنده برای کاربران به شمار آید. این مشکل را میتوان بیشتر در بهم خوردگی تنظیمات تلویزیون دانست. گاهی مشکلات جزیی در پورت HDMI نیز میتواند چنین مسئله ای به دنبال داشته باشد. کارشناسان واحد تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، با بررسی دقیق این اختلال، جای هیچ گونه نگرانی برای کاربران باقی نخواهند گذاشت. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موقع تماشای برنامه ی مورد علاقه تان ناگهان صدایی از تلویزیون خارج نشود. یکی از مهم ترین مشکلات صدای تلویزیون سامسونگ نیز همین اختلال است. در این موارد لازم است ابتدا کابل های مربوط مورد بررسی قرار گیرد. چرا که برخی مواقع به دلایلی نظیر عدم اتصال کابل، ممکن است صدای تلویزیون به طور کل قطع شود. اما قطعی ناگهانی صدا در تلوزیون سامسونگ ، میتواند به دلیل خرابی دستگاه خروجی صدا هم رخ دهد که بررسی آن لزوما باید توسط کارشناس زبده ی دوره دیده انجام گیرد.

تلویزیون سامسونگ اصل کره

از جمله نکات قابل توجه در مورد Q60A طراحی زیبا و بسیار شیک آن بوده که در کنار تکنولوژی کیولد به کار رفته در آن، میتواند هر نوع محتوایی را با وضوح بالا به نمایش بگذارد. HDR10 میتواند در نمایش هر چه بهتر تصاویر با رنگهای دقیق و کیفیت عالی تأثیرگذار باشد؛ البته ناگفته نماند زاویه دید ضعیف، پای ثابت تلویزیونهای دارای پنل VA بوده که این مورد در Q60A نیز دیده میشود. چنانچه علاقمند هستید بیشتر با این مدل آشنا شوید از شما دعوت میکنم حتما به بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ Q60A مراجعه کنید. یکی از مدلهایی که در سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه آن به بازار بودیم تلویزیون سامسونگ AU9000 بوده که از سری الایدیهای نسل نهمی این برند کرهای با صفحه نمایش کریستالی و پنل VA است. طراحی جدید، کیفیت تصویر چشمگیر و قابلیتهای گیمینگ عالی از جمله نقاط قوت و مواردی همچون عدم پشتیبانی از دالبی ویژن و میزان روشنایی محدود از جمله نقاط ضعف AU9000 به شمار میآید.

AirPlay 2 یکی از سرویس های شرکت اپل می باشد.

این قابلیت تنها زمانی که موبایل شما روشن است کار می کند. این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون مولودی مال اضافه شود. این قابلیت ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. AirPlay 2 یکی از سرویس های شرکت اپل می باشد. تلویزیون سامسونگ 55TU8000 از این سرویس پشتیبانی می کند و شما می توانید محتوای دستگاه های Apple خود را روی صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون به اشتراک بگذارید و پخش کنید. شما می توانید فیلم ها، عکس ها و آهنگ های خود را از روی دستگاه هایی مانند iPad، iPhone و Mac روی تلویزیون سامسونگ خود پخش نمایید. این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود. قابلیت AirPlay 2 ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد. تصویر فقط برای درک بهتر موضوع می باشد و شبیه سازی شده است. رابط کاربری و امکانات سرویس AirPlay 2 با توجه به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد.

تلویزیون سامسونگ

این برنامه در موبایل های سامسونگ نیز به صورت یکپارچه تعبیه شده است. شما حتی می توانید از طریق دستور صوتی و Bixby اینکار را انجام دهید. با استفاده از این ویژگی شما می توانید چراغ های خانه را کنترل کنید، یخچال فریزر خانه خود را چک کنید و حتی می توانید جارو برقی روباتیک خود را کنترل نمایید. به طور کلی این برنامه به شما توانایی کنترل هر وسیله ای که از اینترنت اشیاء یا IoT پشتیبانی کند را می دهد. شما می توانید برنامه SmartThings را از طریق لینک های زیر برای موبایل هوشمند خود نیز دانلود و نصب کنید. تلویزیون سامسونگ TU8500 در سایز های 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ تولید می شود. برای مشاهده تمام سایز های تلویزیون سامسونگ TU8500 می توانید به بالای صفحه مراجعه کنید. این تلویزیون از طرحی جدید بدون حاشیه یا New Bezel-less برخوردار است و 3 طرف صفحه نمایش این تلویزیون تقریبا بدون حاشیه است (3-side Boundless) (این طراحی ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی وجود نداشته باشد).

  • تکنولوژی Brightness Detection برای تشخیص میزان روشنایی محیط
  • درباره ما
  • توان خروجی صدا: 40 وات
  • ایت کی (8k)

به همین دلیل در این شرایط بسیاری از مصرفکنندگان نگران اصلی نبودن تلویزیونی که قصد خرید آن را دارند، هستند. در این بخش با مرور برخی از روشها در جهت کسب اطمینان از اصل بودن تلویزیون سامسونگ به شما کمک خواهیم کرد. همانطور که اشاره کردیم شماره سریال تلویزیون سامسونگ بر روی جعبه و بدنه دستگاه قابل مشاهده خواهد بود. شما میتوانید با بررسی شماره سریال ثبت شده در این دو قسمت و اطمینان از یکسان بودن آنها، از منطبق بودن جعبه و دستگاه و در نتیجه اصل بودن تلویزیون خود اطمینان حاصل کنید. پس از دسترسی به شماره مدل تلویزیون، آن را در یک مرورگر (ترجیحا گوگل) جستجو کنید تا اطلاعات مرتبط با تلویزیون شما به نمایش درآید. در این مرحله مشخصات نمایش داده شده باید با مشخصات تلویزیون شما کاملا یکسان باشد در غیر این صورت احتمال اصل نبودن دستگاه به شدت افزایش پیدا میکند. دیگر عاملی که تلویزیونهای اصلی را نسبت به تلویزیونهای تقلبی مجزا میکند، رابط کاربری تلویزیونهای اصلی است.

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون چند اینچ خوبه لطفا از صفحه ما بخواهید.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








خوش آمدید. ما در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید (راهنمای خرید لوازم خانگی ، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، پزشکی و دندانپزشکی) را با بررسی های تخصصی و کارشناسانه قرار میدهیم. امیدواریم که مفید واقع شود. با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این امر یاری کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آتش کده و آدرس kolbeyeamo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com